غلامرضا نجاتی مهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ثبت نام در قالب اجرای طرح رزرو اینترتی اسکان نوروزی 96 فرهنگیان در مدارس آماده سازی شده خراسان رضوی از پنجم اسفند جاری تا کنون صورت گرفته است.
وی ادامه داد: این تعداد خانوار 517 اتاق (کلاس) را برای مدت هزار و 205 نفرروز در ایام نوروز سال 96 رزرو کرده اند.
او با بیان اینکه ثبت نام اینترنتی برای رزرو مدارس ویژه فرهنگیان تا 25 اسفند ادامه دارد افزود: اسکان حضوری فرهنگیان از 26 اسفند ماه آغاز می شود.
دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با افزایش سطح کیفی و کمی خدمات در این دوره مدارس و کلاسهای سطح 'ج' که کلاسهایی را تشکیل می دادند که صرفا امکان اسکان دارند و دیگر امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال و حمام ندارند، از گردونه خدمات حذف شده اند.
وی با بیان اینکه سطح خدمات کلاسها امسال در سه گروه 'ویژه ، الف و ب' درجه بندی شده افزود: کلاسهای درجه الف با امکاناتی شامل فرش، تلویزیون، یخچال، پتو و کلیه امکانات خواب، وسایل گرمایشی و سرمایشی به صورت اختصاصی و نیز حمام و آشپزخانه به صورت مشترک در حیاط مدرسه می باشند.
او بیان کرد: کلاسهای درجه ب نیز دارای امکاناتی شامل فرش، پتو و کلیه امکانات خواب، وسایل گرمایشی و سرمایشی به صورت اختصاصی و نیز حمام، آشپزخانه، یخچال و تلویزیون به صورت مشترک می باشند.
وی بالاترین سطح خدمات دهی به مسافران فرهنگی را در کلاسهای گروه ویژه دانست و افزود: این گروه کلیه امکانات گروه الف را دارد و علاوه بر آن تخت برای رفاه حال مسافران در این کلاسها گذاشته شده است.
دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: برای میزبانی از مسافران نوروز 1396 تعداد هزار و 117 مدرسه با 12 هزار و 310 کلاس در سطح این استان آماده سازی شده است.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.