به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی چهارشنبه شب در مسجد جامع سبزوار با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: ملت ایران در آستانه رویداد بزرگ سیاسی و ملی انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد و دشمن با طرح 2 قطبی کردن جامعه در پی اختلاف بین مسئولان و مردم است.
وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در پی حمله نظامی به ایران نیستند و می خواهند بدون هزینه کردن یک دلار، شلیک یک گلوله و اعزام حتی یک سرباز؛ وحدت و انسجام ملت را نشانه بگیرند.
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار با ایجاد اختلاف در پی تزلزل انقلاب اسلامی و فاصله گرفتن نسل جوان از ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
آیت الله حسینی خراسانی افزود: تنها راه جلوگیری از 2 قطبی شدن و جلوگیری از اختلاف در جامعه تمسک و پیروی از ولایت فقیه است.
وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و انعکاس انسجام و وحدت بیشتر کشور است که سبب یاس دشمنان می شود.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به فرازهایی از خطبه حضرت فاطمه (س)گفت : اطاعت از اهل بیت (ع) و امامت راه مصون ماندن جامعه اسلامی از تفرقه واختلاف است.
وی افزود: برگزاری مراسم ایام فاطمیه فرصتی جهت نشر فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) در جامعه و بین نسل جوان است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7500/6012خبرنگار:حمیددلاوری هروی ** انتشار دهنده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.