*روزنامه خراسان
این روزنامه عنوان 'همزمانی تورم تک رقمی و رشد بی نظیر است' را به نقل از رئیس جمهوری منتشر کرده است.
عکس صفحه نخست این شماره نیز به تصویری از فعالیت معادن غیر مجاز درحریم تاریخی شهر توس اختصاص دارد که با عنوان ' فاجعه تاریخی در حریم توس' همراه است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
عنوان اصلی صفحه نخست این ویژه نامه 'جلوگیری از هدر رفت آب در بند 2 بند ' انتخاب شده است.
عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز تصویری از اقامتگاه همراهان بیماران در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با ظرفیت 500 نفر است که با عنوان 'مرهمی بر درد همراهان بیمار در بیمارستان امام رضا (ع)' همراه می باشد.

* روزنامه قدس
این روزنامه نیز 'توسعه فرهنگ رضوی و گره گشایی از نیازمندان ' را به نقل از تولیت آستان قدس رضوی منتشر کرده است و عکس صفحه نخست خود را نیز به مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم اختصاص داده که با عنوان ' تکریم خانواده شهدای مدافع حرم' همراه شده است.

* ویژه نامه استانی قدس
ویژه نامه خراسان رضوی روزنامه قدس نیز عنوان 'وجود نیروی مازاد در 90 درصد ادارات دولتی' را به نقل از رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان رضوی منتشر کرده است.
عکس صفحه نخست این شماره هم به تصویری از آسبادهای نشتیفان اختصاص دارد که با تیتر ' آغاز مرمت خسارت های ناشی از بارندگی های اخیر در آسبادهای نشتیفان' همراه است.

*روزنامه شهرآرا
این روزنامه نیز تیتر نخست خود را 'اسارت هما در قفس تامین اجتماعی' با رو تیتر سرمایه میلیون ها کارگر در نخستین هتل پنج ستاره مشهد انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این شماره نیز به تصویری از توقفگاه طبقاتی اختصاص دارد که با عنوان 'شفای ترافیکی ابن سینا' به چاپ رسیده است.

*روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه نیز تیتر برجسته صفحه نخست خود را با عنوان 'اسکار در دستان فضانورد مشهدی' انتخاب کرده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویر تزئینی اختصاص دارد که با عنوان 'واکسنی برای طلاق !' مربوط به گزارش این روزنامه از ضرورت آغاز آگاهانه زندگی زوجین به چاپ رسیده است.

7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.