دیگر عنوان خبری این پایگاه به ظر ح زیر است
- گلایه اهالی 'شهرک شاهد' بردسکن از مسوولان: این شهرک با قدمت 20 ساله دارای 100 خانوار از بستگان شهدا و جانبازان این روستای ایثارگر است و با وجود پی گیری های انجام شده متاسفانه هیچ ارگانی برای رفع مسایل و مشکلات این شهرک اقدام و عمل نکرده اند.
- مدیرعامل اولین شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده در استان خراسان: عامل اساسی برای کارآفرینی سرمایه نیست
- فرماندار مشهد: برخی ادارات در حاشیه هستند/مشهد از پشت میز اداره نمی شود

**پایگاه خبری مشهد پیام
-'تکذیب اظهارات رئیس اداره اقلیم و هواشناسی خراسان رضوی' که در آن انتشار خبری به نقل از در یکی از روزنامه‌ های مکتوب استان در خصوص ناعادلانه بودم تغییر تعرفه گاز مصرفی تکذیب شده است .

*پایگاه خبری نسیم سرخس:
- حقوق معوقه کارگران معدن آق دربند سرخس یکساله شد!/ از رنج بی پولی کارگران تا روی سیاهی مسئولان: درحالی‌که بیشتر کارگران و کارکنان بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی منتظر پرداخت عیدی و پاداش و افزایش حقوق خود در سال 96 هستند، 144 کارگر معدن زغال‌سنگ آق دربند سرخس یک سال است حقوقی دریافت نکرده‌اند.

**پایگاه خبری صبح توس:
- کریمی قدوسی؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی: چنانچه رژیم بحرین دست به محاکمه شیخ عیسی قاسم بزند، کمتر از یک ماه شیشه عمر آل خلیفه شکسته می‌شود و شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود.
- مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی: همایش نکوداشت شهید هاشمی ‌نژاد در مشهد برگزار می ‌شود.

*پایگاه خبری پرستوها:
- نگاهی از دریچه تاریخ به درگذشت افراد مشهور خراسان: خراسان رضوی به عنوان یکی از قطب های فرهنگی و معنوی ایران در سال 95 شاهد درگذشت برخی از افراد سرشناس و مشهوری بود که آوازه ملی داشتند.
7489/ 6012 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.