این افراد که حدود 700 نفر بودند شامل افرادی هستند که میزان سپرده هر یک از آنها در موسسه منحله میزان طی دو سال پیش تاکنون بالای 700 میلیون ریال است.
در پی انحلال موسسه اعتباری میزان، بانک صادرات عهده دار رسیدگی به وضعیت اموال، بدهی ها، سپرده ها و امور پرسنلی آن موسسه شد.
یکی از این سپرده گذاران به خبرنگار ایرنا گفت: تا شهریور گذشته در چارچوب برنامه زمان بندی بدهی تمامی سپرده گذاران تا سقف 700 میلیون ریال توسط بانک صادرات پرداخت شد اما از آن زمان به بعد هیچگونه پرداختی به سایر افراد صورت نگرفته است.
یکی دیگر از سپرده گذاران هم گفت: تاکنون هیچ پاسخ روشنی در خصوص نحوه باز پرداخت بدهی به ما صورت نگرفته بلکه هر بار زمان سررسید پرداخت بدهی می رسد مسئولان بانک صادرات پاسخ قانع کننده ای نمی دهند.
مسئول حراست شعبه مرکزی بانک صادرات نیز با حضور در جمع این افراد گفت: شنبه گذشته مسئولان استانی نشستی با روسای بانک مرکزی در تهران داشته اند که نشانگر عزم مسئولان برای حل این مشکل است.
انتظاری افزود: بانک صادرات نیز با جدیت خواهان و پیگیر حل مشکل سپرده گذاران است، پیش از این به تعهدات خود در قبال سپرده گذاران موسسه منحله میزان عمل کرده و از این پس نیز به دیگر تعهدات خود عمل خواهد کرد.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.