به گزارش ایرنا، در پی اظهارت کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در یک برنامه ورزشی که ششم اسفند از شبکه این استان پخش شد، خبرنگاران حوزه ورزشی این استان به نشانه اعتراض نشست خبری تیراندازی با کمان این استان را ترک کردند.
صبوریان در برنامه ورزش و مردم انتقاداتی را به دو تن از خبرنگاران ورزشی این استان وارد کرده بود که باعث به وجود آمدن واکنش های بسیار زیادی در فضای مجازی شده بود.
در ابتدای این جلسه محمود کریم زاده رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی توضیحاتی را در خصوص فعالیت های هیات تیر و کمان ارائه کرد و سپس مسعود حکم آبادی دبیر انجمن خبرنگاران ورزشی این استان انتقاداتی را به عملکرد و اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی وارد.
حکم آبادی با اشاره به اینکه صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان این استان به خبرنگاران توهین تلقی می شود، گفت: تا زمانی که به صورت رسمی عذرخواهی مناسبی توسط این اداره کل صورت نگیرد خبرنگاران ورزشی این استان در نشست های خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شرکت نمی کنند.
مدیر کل تربیت بدنی خراسان ر ضوی در همین رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: صحبت هایی که در برنامه زنده ورزشی عنوان شد به هیچ عنوان توهین به حساب نمی آید و تنها پاسخی به انتقادات مطرح شده، بود.
صبوریان ادامه داد: تنها پرسش من در آن برنامه تلویزیونی این بود که آقای معصومیان به عنوان مربی انتقاداتی را مطرح می کند یا به عنوان خبرنگار، اگر به عنوان مربی است که به طور قطع نگران وضعیت تیم است و اگر به عنوان خبرنگار مطرح می شود باید کمی منصفانه تر باشد.
هم اکنون بیش از 300 هزار ورزشکار، مربی و داور در رشته های مختلف ورزشی خراسان رضوی فعالیت دارند.
7498/6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده:‌علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.