به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا مقیسه، در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: داعش ادعای اسلام دارد اما با صهیونیست های غاصب نمی جنگد و فقط بین مسلمانان اختلاف ایجاد می کند.
امام جمعه سبزوار ادامه داد: امروز مظلومیت مردم فلسطین باید در راس امور مسلمانان و به عاملی برای وحدت بین مسلمانان تبدیل شود.
وی گفت: رهبران برخی کشورهای منطقه مدعی هستند که مبارزه با اسرائیل کافی است اما باید بدانند اگر صهیونیست ها به حال خود رها شوند علاوه بر فلسطین به سرزمین های دیگر جهان اسلام دست درازی می کنند.
حجت الاسلام مقیسه گفت: مذاکرات صلح فلسطین طی 70 سال به نتیجه نرسیده و آوارگان فلسطینی نتوانسته اند به کشور خود بازگردند.
وی افزود: برخی کشورهای اسلامی منطقه با ادعای صلح با رژیم اشغالگر قدس، صهیونیست ها را به ادامه فعالیت های غیر انسانی و توسعه شهرک سازی در سرزمین فلسطین جسورتر می کنند.
حجت الاسلام مقیسه گفت: امروز جبهه مقاومت با جنگ فرسایشی در برابر توسعه طلبی صهیونیستها ایستادگی می کند و آنها را زمینگیر کرده است.
وی با اشاره به همایش نکوداشت حکیم حاج ملاهادی سبزواری در هشتم اسفند تصریح کرد: این همایش گام بزرگی در معرفی و شناخت اندیشه های این حکیم فرزانه است و انتظار آن است که مسئولان نسبت به مرمت و بازسازی آرامگاه حکیم سبزواری نیز توجه بیشتری داشته باشند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7500/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.