*روزنامه خراسان
' آسیب شناسی رهبر انقلاب از جریان مقاومت فلسطین' عنوان برجسته امروز روزنامه خراسان است.
عکس نخست این روزنامه نیز به حضور رهبر معظم انقلاب در میان شرکت کنندگان ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اختصاص دارد و به نقل از معظم له نوشته است: انتفاضه سوم به اذن الله شکستی دیگر بر رژیم غاصب تحمیل خواهد کرد.
'قسط اول تسهیلات پدیده پرداخت شد' و 'تولید سیگارهای قاچاق با بدترین مواد در همسایگی ایران' از دیگر عناوین روزنامه خراسان در روز چهارشنبه است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه به نقل از نائب رئیس شورای شهر نوشت: دولت به بافت اطراف حرم نگاه اقتصادی نداشته باشد.
'عشایر در محاصره برف و یخ، ابقا پس از سومین استعفا و مشهد میزبان ماه آینده کبدی بازان آسیا' دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این ویژه نامه به چشم می خورد.

* روزنامه قدس
' اتحاد برای فلسطین' عنوان نخست این روزنامه است. عکس نخست این روزنامه نیز از حضور رهبر معظم انقلاب در بین شرکت کنندگان ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین انتخاب شده است.
از دیگر عناوینی که در صفحه نخست روزنامه قدس دیده می شود 'فرصت 42 هزار میلیارد تومانی بازار عید برای تولید کننده ایرانی' و 'اعزام گروه پزشکی خادمیاران رضوی به مناطق محروم خوزستان' است.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس
'ادامه بی مهری مسوولان به مهرگان' تیتر نخست ویژه نامه قدس خراسان در روز چهارشنبه است.
'حفره خوابی مرد معتاد در دمای منفی 21 درجه، برگزاری روز شهید و شهادت با حضور شخصیتهای بین المللی در مشهد و قراردادهای ترکمان چایی بیمه ها' دیگر عناوین صفحه نخست این ویژه نامه است.

* روزنامه شهرآرا
عنوان نخست این روزنامه 'فلسطین محور وحدت جهان اسلام' است. عکس نخست روزنامه شهرآرا در روز چهارشنبه نیز به حضور مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اختصاص دارد.
همچنین این روزنامه به نقل از وزیر اطلاعات نوشت: دشمن بمب گذاری کرد اما خنثی شد.
'بازداشت 16 نفر در پرونده جرائم ارزی و تعیین شدن کمک هزینه اجاره خانوارهای کم درآمد' از دیگر عناوین این روزنامه در صفحه نخست است.
عکس نخست بسته فرهنگی اجتماعی روزنامه شهرآرا نیز از مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب و با عنوان 'شب تساوی' منتشر شده است.
'سیل، یک آتش نشان را با خود برد و زوال قصه ها را جدی بگیریم' از دیگر عناوینی است که در روزنامه شهرآرا چهارم اسفند دیده می شود.

کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به آدرس telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.