بازی دو تیم عصر سه شنبه با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه شهدای مدافع حرم مشهد برگزار شد.
مهدی برادران پس از این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطرح شدن موضوعی که قرار است نتیجه بازی بعدا اعلام شود در فوتسال و فوتبال معنا ندارد و نتیجه همان است که در پایان بازی اعلام می شود.
وی به گفت و گوی خود با کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال اشاره و بیان کرد: آقای کامرانی فر نیز با این موضوع هم عقیده بودند که نتیجه بازی همان است که در پایان دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع تیم فرش آرا اعلام شده است.
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: ممکن است برخی در چنین فضایی شیطنت کنند که نتیجه بازی بعدا اعلام می شود اما این موضوع درستی نیست و یقینا هیات فوتبال استان از حق تیمهای مشهدی دفاع می کند.
وی با تقدیر از حضور پرشور تماشاگران دیدار امروز ادامه داد: برگزاری بازی در حاشیه شهر مشهد نشان داد این منطقه ظرفیت برگزاری بازیهای مهم فوتسال را دارد.
دیدار دو تیم مس سونگون و فرش آرا مشهد درحالی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال در مشهد با نتیجه دو بر یک به نفع تیم فرش آرا به پایان رسید که گل دوم فرش آرا در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رسید و باعث شد اعتراضهایی مطرح شود و برخی این موضوع را مطرح کنند که نتیجه بازی را فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.
تیم فرش آرا مشهد در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه هشتم اسفند ماه به مصاف تیم دبیری تبریز می رود.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.