یوسف امینی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ثبت نام در طرح عیدانه کتاب که از 25 بهمن ماه آغاز شده است تا 14 اسفند ماه ادامه دارد.
وی افزود: در این راستا کتابفروشی ‌های متقاضی شرکت در طرح عیدانه کتاب، می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی http://www.ketab.ir مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه کتابفروشی ‌های شرکت کننده در این طرح باید دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند اظهار کرد: سقف تخفیف برای هر کتابفروشی دست کم 20 میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال می باشد.
امینی گفت: میزان تخفیف برای کتابهای عمومی 20 درصد و برای کتاب های کودک و نوجوان 25 درصد است و هر خریدار می ‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی عضو طرح عیدانه خرید نماید.
وی افزود: کتاب‌ های آموزشی، کمک آموزشی، فاقد شماره شابک و کتاب ‌هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشند، مشمول این طرح نخواهند بود.
وی با بیان اینکه خراسان رضوی دارای ظرفیت ارزشمند در حوزه کتابخوانی است، اظهار کرد: اجرای طرح های مختلف در خراسان رضوی و کسب عناوین برتر در حوزه فروش کتاب، نشان از علاقه مردم این استان به مطالعه کتاب دارد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح عیدانه کتاب گفت: این طرح با شعار 'امسال هم کتاب عیدی دهید' می تواند دستاوردهای بسیار ارزشمند در حوزه فروش و افزایش سرانه مطالعه کتاب در استان داشته باشد.
در طرح تابستانه کتاب که با عضویت و مشارکت 573 کتابفروشی کشور از 16 تیر تا 15 مرداد امسال اجرا شد استان خراسان رضوی با فروش 69 هزار نسخه رتبه دوم فروش کتاب را در کشور به دست آورد.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.