به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در جریان ملاقات های عمومی خود به صورت چهره به چهره با شهروندان افزود: این قبول مسئولیت در استانی که منسوب به حضرت امام رضا (ع) می باشد، توفیق و تکلیفی مضاعف است.
وی اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید فرصت خدمت به مردم را مغتنم بشمارند.
وی گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی همواره با حضور موثر خود در عرصه های مختلف، دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده اند که این موضوع وظیفه مسئولان را در تکریم و خدمت رسانی هر چه بیشتر به آنان سنگین تر نموده است.
رشیدیان بر لزوم برگزاری منظم جلسات دیدار مردمی از سوی فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی و روسای ادارات تاکید و خاطر نشان کرد: باید با ارتباط مستقیم و مداوم با مردم و پاسخگویی به آنان، برای ارتقای رضایتمندی عمومی تلاش کنیم.
وی همچنین ضمن گفت و گو با تعدای از شهروندان، مشکلات، انتظارات و خواسته های هر یک را با حضور مسئولان بخش ها و ادارات ذیربط بررسی و برای رفع آنها، دستورات لازم صادر کرد.
استاندار خراسان رضوی در حاشیه این دیدار ضمن تسلیت ارتحال مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: این مرد بزرگ، سیاستمدار دوراندیش و برجسته، مدیر شجاع و مدبر، دارای ایمان راسخ، هوش سرشار، مدیریت درخشان و صبر و تحمل مثال زدنی، عاشق انقلاب اسلامی و خواهان سربلندی و عزت ایران و ایرانی بود و در این مسیر از هیچ مجاهدتی فروگذار نکرد.
1906 / 6053

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.