کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تا عصر امروز شاهد جو به نسبت پایدار در بیشتر نقاط این استان هستیم.

زهرا مبشری افزود: از عصر امروز تا فردا با ورود سامانه بارشی، شاهد بارندگی در استان خراسان رضوی خواهیم بود که  بیشترین حجم بارش‌ها در نیمه غربی و جنوبی استان شکل می‌گیرد.
وی ادامه داد: این بارش‌ها به شکل رگبار با احتمال رعد و برق خواهد بود و به همین دلیل احتمال آبگرفتگی معابر و ایجاد روان آب‌ در نیمه غربی و جنوبی استان وجود دارد.  
این کارشناس هواشناسی گفت: وجود آبگرفتگی در شهرهایی مانند، سبزوار، تربت‌حیدریه و گناباد طی امشب تا ظهر فردا دور از انتظار نیست.
مبشری افزود: همزمان با فعالیت این سیستم بارشی در استان، سرعت وزش باد نیز افزایش پیدا می‌کند که در برخی نقاط، وزش باد شدید خواهد بود.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته گلمکان و چناران با حداقل دمای یک درجه زیرصفر سردترین و نیشابور با ۱۹ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.
مبشری گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات با چهار درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ درجه سلسیوس برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.