مسلم ساقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰ نفر از معتمدین از روحانیون و اقشار مختلف مردم بر اساس شاخص های تاکید شده در قانون برای تشکیل هیات اجرایی دعوت شدند که پس از حصول اکثریت قانونی برای انتخاب حسن امیری مقدم، هادی مازنی، علیرضا ناصری، محمد حسن طلعتی، محمد جواد یزدانی، قاسم تارم، زهرا عاصمی و محمد نجاتیان شجاعی به عنوان هشت نفر معتمد اصلی عضو هیات اجرایی با رای مخفی و اکثریت نسبی آرا انتخاب شدند.

وی ادامه داد: محمد حسین مدرسی، جواد بیجندی، محمودعیسائی، هادی معماریان خلیل آباد و سیدحین سیدی مقدم هم به عنوان پنج معتمد علی البدل هیات اجرایی انتخاب مشخص شدند.

رییس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کاشمر خلیل آباد و بردسکن گفت: همه باید با اشراف کامل بر قانون در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و امن با مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

ساقی افزود: صیانت از حقوق  انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان با رعایت اصل بی طرفی در فرایندهای مختلف انتخابات مهم است و موظفیم حتی برای یک رای مردم هم حساس باشیم.

وی ادامه داد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کاشمر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و دو حوزه فرعی فرمانداری بردسکن و خلیل آباد و چهار بخشداری کوهسرخ، ششطراز، انابد و شهرآباد در سطح شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن برگزار می شود.

۱۸ نفر از ۲۹۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان خراسان رضوی هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن با جمعیتی نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.