مسلم ساقی در نشست خود با جمعی از خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‎نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کاشمر افزود: به استناد ماده ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‎های ذیل آن داوطلبان نمایندگی مجلس می‌توانند از امروز ۱۰ آذر ماه به مدت هفت روز با مراجعه به وزارت کشور، فرمانداری، بخشداری حوزه انتخابیه، سفارتخانه ها و کنسولگری ها اقدام به ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا با حضور چهار کاربر در محل فرمانداری از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر هر روز و تا ۱۶ آذرماه از داوطلبان ثبت نام به عمل آید.

فرماندار کاشمر گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کاشمر به عنوان مرکز حوزه انتخابیه و دو حوزه فرعی فرمانداری بردسکن و خلیل‌آباد و چهار بخشداری کوهسرخ، ششطراز، انابد و شهرآباد برگزار خواهد شد.

ساقی افزود: در هر دوره از انتخابات، شعاری تعیین می‌شود که مبنا و محور انتخابات قرار می‌گیرد و شعار امسال نیز "انتخابات ۹۸ گام دوم انقلاب، قانون‌مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی" تعیین شده و در دستور کار همه دست اندرکاران انتخابات در هیات اجرایی، نظارت و بازرسی  قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند هر امکانات و نیروی انسانی که حوزه اجرا و نظارت نیاز داشت را در اختیار آنها قرار دهند و از مدیران هم می خواهیم که در شرایط کنونی هوشیار باشند.

فرماندار کاشمر گفت: برخی مدیران که در کنار داوطلبان احتمالی نامزدی نمایندگی عکس یادگاری می‎گیرند آگاه نیستند و باید دقت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند که از آنها بهره‎برداری شود.

ساقی افزود: همه بسترهای لازم برای حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات باید مهیا شود چون دشمن به طور بی‎سابقه ای در حوزه‎های مختلف از جمله تبلیغی، تحریمی و اقتصادی ورود کرده است و همه اهتمام خود را به کار گرفته تا مردم در فشار باشند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.