این دیدار با داوری کمیل غلامی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که با توجه به آلودگی هوا و یک روز غیر تعطیل تعداد اندک تماشاگران جلب توجه می‌کرد.  
در نیمه اول بازی هر ۲ تیم در حال ارزیابی تیم رقیب بودند و در عین حال با جنگندگی به سوی دروازه‌ها حمله‌ور می‌شدند که نتیجه آن باز شدن دروازه شهرخودرو در دقیقه ۲۷ بازی توسط عیسی آل‌کثیر بود و شماره هفت تیم آبادانی ضربه ایستگاهی‌ خود را از پشت محوطه به سوی دروازه شهرخودرو وارد کرد که رحمتی نتوانست آن را مهار کند.
در نیمه دوم نیز شاگردان یحیی گلمحمدی در زمین بازی صنعت نفت خیمه زدند تا بتوانند نتیجه را به نفع خود تغییر دهند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند و هواداران تیم شهرخودرو نیز با تشویق‌های خود نتوانستند این تیم را کمک کنند.
هر ۲ تیم در مجموع ۶ تعویض در طول بازی داشتند و ۲ کارت زرد نصیب شهرخودرو و سه کارت زرد نیز نصیب صنعت نفت آبادان شد.
دراگان اسکوچیچ در ۲ بازی قبل خود در لیگ و جام نتوانسته بود در مقابل استقلال و پرسپولیس امتیازی به دست آورد که با این برد دوباره نام خود و تیمش را بر سر زبان‌ها آورد.
تیم فوتبال شهرخودرو پس از ۱۱ بازی با ۲۳ امتیاز در حال از دست دادن صدرنشینی است و تیم صنعت نفت آبادان نیز با ۱۹ امتیاز در رتبه ششم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.