آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با اشاره به حضور پرشور مردم در خنثی‌سازی توطئه دشمن در پی افزایش قیمت بنزین افزود: رهبر معظم انقلاب نیز حرکت مقتدرانه ملت در مقابله با دشمن را ارزشمند خوانده و از این حضور گسترده قدردانی کردند.
وی ادامه داد: تمام دموکرات‌های دنیا دموکراسی را در حق مشارکت سیاسی مردم می‌دانند اما در عمل به آن واقف نیستند در حالی که در نظام جمهوری اسلامی و در قالب مردم سالاری دینی مردم به صحنه آمده و در مقابل شرارت، رذالت و تخریب با تمام وجود از کشور دفاع می‌کنند.
وی گفت: این نوع دموکراسی مقدس است و در هیچ اندیشه و نظامی غیر از اندیشه ولایی سابقه ندارد چرا که مردم تنها به خاطر حق مشارکت و تکلیف سیاسی در صحنه حضور ندارند بلکه به عنوان عبادت و بندگی خدا به صحنه می‌آیند.
آیت الله علم الهدی با اشاره به رویدادهای رخ داده به دنبال افزایش قیمت بنزین افزود: مسوولان نباید در اجرای طرح‌های مدیریتی مردم را غافلگیر کنند. غافلگیر کردن ملت فداکار و غیور کشور با این اخلاص و شهامت خلاف انسانیت و اسلامیت است.

وی تاکید کرد: نباید در کارگزاری مدیریت کشور از مردمی که با صفا و صمیمت همیشه در صحنه حضور داشته‌اند بترسیم زیرا این نوع تفکر با صمیمیت و یگانگی مردم با مسوولان نظام منافات دارد.   
وی گفت: مسوولان بدانند عارضه اصلاح قیمت بنزین، امنیتی نیست و عارضه امنیتی مربوط به عده‌ای اجنبی و بیگانه است که در هر موقعیتی به دنبال خرابکاری و شرارت هستند در حالی که مردم ما بصیر و هوشیار بوده و دستگاه‌های امنیتی ما نیز مقتدر و با انگیزه مراقب اوضاع هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: در اغتشاشات اخیر از سوی دشمن آمادگی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی این استان در کنار بصیرت و آمادگی مردم موجب شد کوچکترین خسارتی در مشهد نداشته باشیم.

وی ادامه داد: عارضه اصلاح قیمت بنزین عارضه اقتصادی و معیشتی است و اکنون مردم از این بابت در مضیقه بوده و در تنگناهای معیشتی و اقتصادی از سوی سودجویان و گرانفروشان قرار گرفته‌اند.

وی گفت: این بدان معنی نیست که تحریم‌ها اثر کرده زیرا کشور با کمبود روبرو نیست و انبارها و فروشگاه‌ها پر از کالا هستند بلکه دزدی‌ها و سودجویی‌ها مردم را مستاصل کرده است.
آیت الله علم الهدی افزود: دولت می‌خواهد با تنظیم بازار و تغزیزات، گرانفروشی را مهار کند اما دستگاه‌های قضایی باید جلو حرام خواری و سودجویی‌ها را بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.