علی رستمی روز چهارشنبه در جمع اعضای هیات نظارت بر انتخابات تربت حیدریه افزود: قانون مداری، بی طرفی، شفافیت، عدالت انتخاباتی و فراهم سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم از عوامل مهم برگزاری انتخابات است و مجریان انتخابات باید در جهت برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت احزاب دارای مجوز و در چارچوب قانون، اظهار داشت: احزاب سیاسی در سایه تعامل و همدلی نقش مهمی در ایجاد فضای با نشاط سیاسی دارند و از فعالیت تمام احزاب با هر سلیقه سیاسی در این شهرستان حمایت خواهد شد.

وی گفت: مجریان انتخابات باید با حفظ قانون مداری و رعایت قانون، زمینه حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی کشور را فراهم کنند تا انتخابات پیش رو در نهایت سلامت و امنیت برگزار شود.

فرماندار تربت حیدریه افزود: در راستای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند، کمیته‌های مختلف انتخابات در این شهرستان با تعیین وظایف راه‌اندازی شده و لازم است اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت با برگزاری نشست‌های مشترک، منظم و کارشناسی شده به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که آمادگی کامل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با اجرای توطئه‌های مختلف قصد دارند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند گفت: اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در انتخابات، برگ زرین و حماسه دیگری در تاریخ پرفروغ نظام اسلامی خلق خواهند کرد و با تبعیت از فرامین رهبری و حفظ اتخاد و همدلی، دسایس سازمان یافته بدخوهان انقلاب را همانند گذشته نقش برآب خواهند کرد. 

حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در خراسان رضوی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

۱۸ نفر از ۲۹۰ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان خراسان رضوی هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.