سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلی نظری روز سه شنبه در گردهمایی بسیجیان ادارات مشهد افزود: وقتی مردم در صحنه‌ها حضور یابند حلقوم‌های نا به کار نمی‌توانند خود را جای مردم جا بزنند و بگویند برای مردم به صحنه آمده‌ایم.

وی ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی ایران بر معنویت و امامت استوار است و دشمن متوجه این قدرت نشده است به همین خاطر در همه توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی شکست می‌خورد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: برای حضور هر چه بیشتر مردم و بسیجیان باید زمینه‌سازی کنیم و پایگاه‌های مقاومت را در اختیار کارهای عملیاتی شهرداری برای خدمت به مردم و مبتنی بر مساجد به عنوان قدرت معنوی قرار دهیم.

شهردار مشهد هم در این گردهمایی گفت: بسیج به معنی روحیه‌ای است که سرشار از شوق برای عمل، اقدام و ایثار جان است.

محمد رضا کلایی افزود: پایگاههای بسیج در تمام مناطق مختلف شهرداری باید به پایگاه ترویج خدمت بی منت تبدیل شود و ما هم بیش از پیش در این راه قدم برداریم.

در پایان این گردهمایی از خانوده های شهیدان سید عباس اعلمی، سید رضا رجایی، ابوالقاسم عباس زاده صنوبری، قربان ثنایی جعفرزاده، حسن مقیمیان، نوروز بخشیان و حسین هژبری تجلیل شد.

در پی اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه مبنی بر سهمیه‌بندی مصرف بنزین و افزایش  نرخ آن واکنش‌هایی نسبت به این مصوبه در سطح جامعه ایجاد شد که برخی افراد آشوبگر سعی کردند با سوء استفاده از این فضا به تخریب اموال عمومی پرداخته و شعارهای ساختار شکن سر دهند که با هوشیاری مردم این توطئه نقش بر آب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.