سید جعفر قائمی‌طلب روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا به اجرای طرح سهمیه‌بندی و افزایش بهای بنزین بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از ۲۴ آبان ماه گذاشته اشاره کرد و افزود: تعداد زیادی از شهروندان که پیش از این با توجه به تک نرخی بودن بنزین از کارت سوخت استفاده نمی‌کردند در خصوص یادآوری رمز کارت سوخت خودروی خود دچار مشکل شده بودند.

وی با بیان اینکه کارتهای سوخت با وارد کردن چهار رقم آخر شماره کارت ملی مالک فعال می‌شود ادامه داد: نیازی به مراجعه حضوری برای این کار نیست اما برخی کارت‌های سوخت به دلایل مختلف برای فعال سازی پیام خطا می‌دهد که در مراجعه به این شرکت کارهای آن انجام می‌شود.

مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: با توجه به مراجعات بسیار مردم به این شرکت، به منظور سهولت کار، ستاد مرکزی این شرکت واقع در بلوار اخوان ثالث مشهد و همچنین ناحیه مرکزی این شرکت واقع در نبش خیابان صاحب الزمان هفت این شهر پاسخگوی مراجعه کنندگان شدند و ساعات کار این شرکت هم تا زمانی که مراجعه کنندگان حضور دارند افزایش یافت.

قائمی طلب افزود: از روز نخست آذر ماه جاری با توجه به کاهش مراجعات شهروندان کارهای مربوط به کارت سوخت تنها در ستاد مرکزی این شرکت واقع در بلوار اخوان ثالث مشهد انجام می‌شود.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، بنزین از بامداد جمعه ۲۴ آبان برای همه وسایل نقلیه موتوری سهمیه‌بندی شد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای هر لیتر سه هزار تومان شد.

همچنین دولت تاکید کرده است که در هر ماه به ۶۰ میلیون نفر یارانه اصلاح قیمت بنزین پرداخت می‌شود.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.