قاسمعلی طالبی روز چهارشنبه در همایش دهیاران شهرستان گناباد افزود: برگزاری انتخابات از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌های موجود برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند همراه با مشارکت حداکثری مردم بهره گرفت.

وی ادامه داد: نباید از عناوین و مسئولیت های خود برای طرفداری از فرد یا جناحی خاص سوء استفاده کرد و دهیاران و شوراهای اسلامی هر گونه موارد خلاف قانون انتخاباتی مانند تبلیغات زود هنگام و نشست‌های انتخاباتی را به بخشداران گزارش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گناباد  گفت: هر گونه استفاده از وسایل اداری برای انجام تبلیغات انتخاباتی و یا طرفداری از نامزدهای انتخابات، خلاف قانون است و فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی نظارتی با موارد تخلف برخورد می کنند.

طالبی از دهیاران خواست که نسبت به ورود هر گونه افراد مشکوک تحت عناوین فعالیت‌های اقتصادی به روستاها حساس باشند و این موارد و  نارضایتی های احتمالی مردم نسبت به مشکلات تامین آب، نان، کرایه مینی بوس و سایر مشکلات را  در سریع ترین زمان ممکن به بخشداران و فرمانداران اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: ساخت و سازها در روستاها باید مجوز داشته باشد و باید از احداث بنا در مسیل رودخانه ها به دلیل مخاطرات زمان وقوع سیل جلوگیری و با موارد موجود برخورد کرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار گناباد با گرامیداشت هفته وحدت گفت: اهمیت اتحاد و همدلی تنها مربوط به شیعه و سنی نیست بلکه تمام ارکان و اقشار جامعه باید با هم وحدت کلمه داشته باشند و اختلاف نظرهای افراد نباید به مانعی در این زمینه تبدیل شود و وحدت، مولفه اصلی توسعه و پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف است و باید مصادیق این مهم بین آحاد مردم تبیین گردد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد و بجستان هم ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها را از مشکلات مهم در مناطق روستایی این منطقه دانست و از مسئولان ذیربط و دهیاران و شوراهای اسلامی مناطق روستایی خواست با دغدغه خاصی به این مساله توجه داشته و با تخلفات برخورد کنند.

ناصر چیتگر با اشاره به جذب ۱۰ هزار تن قیر طی چهار سال گذشته در گناباد خواستار تعامل بیشتر دهیاران و پیمانکاران در اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای این شهرستان شد.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد با دو بخش مرکزی و کاخک و ۱۱۴ روستای دارای دهیاری در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.