غلامرضا حسن‌پور روز چهارشنبه در نشست تخصصی روسا و دبیران هیات های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در مشهد افزود: پارسال طرحی با امضای روسای اتاق اصناف و اتاق بازرگانی ایران به سران قوا مبتنی بر واگذاری توزیع کالاهای اساسی به اصناف ارائه شد  اما این طرح به جایی نرسید.

وی ادامه داد: از آنجا که اقتصاد کشور قوی نبود بهانه‌ای به دست دشمنان افتاد چون اقتصاد ضعیف، زمینه ساز نفوذ و سلطه دشمنان است و هرچند اقتصاد، هدفِ جامعه اسلامی نیست، اما وسیله ای است که این جامعه را به هدف اصلی خود یعنی توحید می رساند.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: هم اینک در خصوص توزیع عدالت محور در واردات و صادرات دچار مشکل هستیم در این راستا بر مصرف به اندازه و بی اسراف و مناسبات مدیریتی خردمندانه در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید شده است.

حسن پور با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری افزود: نگاه به بیرون نگاه خطرناکی است و وابستگی ما را بیچاره می‌کند و عده ای هم به جای پاسخگویی به این مسائل به حاشیه می پردازند در حالی که ما می گوییم اولویت ما آن اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند و اولویت ما به ورزشگاه رفتن نیست، مردم ایران ۴۰ سال پیش انقلاب کردند و رشیدتر از این حرفها هستند که فریب برخی از این حواشی را بخورند.

وی ادامه داد: راه حل مشکلات اقتصادی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که باید برنامه اجرایی برای همه بخش‌ها تهیه و ایجاد شود و در دولت با قدرت پیگیری گردد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: مقدمه ورود به یک دولت اسلامی، ورود به یک مجلس اسلامی است لذا از تجار تجار و بازاریان می خواهیم در صورتی که از شرایط لازم برخوردار هستند پا به میان بگذارند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

حسن پور افزود: ۶۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی در کشور وجود دارد که ۱۷ درصد از تولید ناخالص ملی را تامین می‌کنند.

نشست تخصصی روسا و دبیران هیات های اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با هدف تبیین روش‌های اجرای تحقق گام دوم انقلاب به ویژه در بخش اقتصادی با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف، رئیس اتاق اصناف ایران و کارشناسان حوزه اقتصادی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.