معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: صنعت ساختمان تاثیرات زیادی در بسیاری از شاخصهای اقتصادی به ویژه اشتغال دارد بنابراین پویایی این صنعت می‌تواند در کاهش بیکاری موثر واقع شود.

احمد یزدان‌پناه افزود: طی چند سال اخیر صاحبان صنایع داخلی پیشرفت قابل توجهی در عرصه صنعت ساختمان به ویژه در حوزه تاسیسات داخلی آن داشته‌اند و می توان ادعا کرد افزون بر ۹۰ درصد تاسیسات مورد نیاز در ساختمان‌سازی ایران هم‌اینک قابل تامین از داخل کشور است.

وی ادامه داد: رشد توانمندیهای داخلی در عرصه تاسیسات داخلی ساختمان بطور کامل در نمایشگاه مشهد مشهود است. بر همین اساس باید فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی در تامین تاسیسات و دکوراسیون داخلی به منظور رونق تولید ترویج یابد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: این معاوت در همین چارچوب و در گام نخست در قالب صدور شیوه‌نامه‌ای استفاده از محصولات داخلی را در حوزه تاسیسات برای همه دستگاههای اجرایی اجباری خواهد کرد.

"بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات" در گستره‌ ۱۴ هزارمترمربع با حضور افزون بر ۱۲۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکتهای خارجی برپا شده است.

مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه کاشی و سرامیک، شیرآلات بهداشتی، در و پنجره، آسانسور، تاسیسات ساختمان و صنایع وابسته ارایه کرده‌اند.

نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات در مشهد تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.