به گزارش یکشنبه شب پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با پشتیبانی ماموران انتظامی خواف پس از دریافت خبری، مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد جا به جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای این شهرستان  را دارند اقدامات تخصصی خود جهت کشف موادمخدر را آغاز کردند.

سردار محمد کاظم تقوی افزود: پس از شناسایی دقیق مسیر انتقال موادمخدر و هماهنگی با مقام قضایی، تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام و اقدام به کنترل محورها کردند.

وی اضافه کرد: یگان های عملیاتی پلیس با انجام تحقیقات تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی پژوپارس حامل موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران بعد از توقف این خودرو و در بازرسی دقیق از آن، ۲۵۷ کیلوگرم تریاک و ۱۰۱ کیلوگرم حشیش را از قاچاقچیان کشف کردند.

تقوی با بیان اینکه دو سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر شدند افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سود جو به اهداف پلید خود دست یابند.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.