مسلم ساقی، شنبه شب در مجمع عمومی پارلمان مشورتی بانوان شهرستان کاشمر افزود: نگاه به هر حوزه‌ای به خصوص بانوان باید براساس خرد جمعی و تخصصی باشد.
وی بر ضرورت تشکیل مجامع مختلف تاکید کرد و اظهار داشت: اگرچه تمرین دموکراسی و استفاده از نظرات جمع اغلب سخت است اما نباید نگران بود.
وی تفاوت‌های میان زن و مرد را در راستای ادامه نظام جامع انسانی ضروری دانست و گفت: با توجه به همین تفاوت‎ها برخی از قوانین حقوقی وضع شده‎اند.
فرماندار کاشمر افزود: باید به حوزه تفاوت‎های زن و مرد نگاه عادلانه داشت، زنان با مقتضیات خلقت خویش جایگاه ممتازی دارند، کسی نمی‎تواند به جایگاه زن در نظام هستی خدشه‎ وارد کند.
وی اظهار داشت: در مجمع مشورتی بانوان باید نظرات گفته شود، این مجمع محل تضارب آرا است و باید از نظرات به خوبی استفاده شود.
وی مجمع نظرات مشورتی بانوان در تصمیم گیری مدیران را بسیار موثر دانست و گفت: گرچه در هر حوزه حتی بخش دولتی مقاومت‎هایی وجود دارد، اما اکنون در استان خراسان رضوی برای اولین بار بعد از انقلاب در دولت دکتر روحانی سه بخشدار زن داریم.
ساقی با بیان اینکه در این شرایط سخت نیازمند حضور بانوان هستیم افزود: باید از توانایی زنان در بخش‎های مختلف به خوبی استفاده شود.
کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.