به گزارش روز جمعه هیات فوتبال خراسان رضوی، مهدی تاج در نشست مجمع عمومی عادی و انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال در مشهد افزود: مجموع دریافتی فدراسیون فوتبال از وزارت ورزش و جوانان طی یک سال اخیر سه میلیارد تومان بوده است، دولت با شرایط بسیار سختی روبروست و ما تنها برای بازی مقابل بحرین و اعزام بازیکنان به این کشور از وزارتخانه هزینه های مربوطه را دریافت کردیم.
وی اظهار داشت: بسیار خرسندیم که فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ما بسیار رشد کرده و به تمام عوامل دخیل در این حوزه دست مریزاد و خسته نباشید عرض می‌کنم چرا که در سخت‌ترین شرایط، ارزشمندترین دستاوردها را کسب کرده‌اند.
وی گفت: هزینه‌های برگزاری مسابقات بسیار سنگین شده به نحوی که هر بازیکن لژیونر که برای تیم ملی ما به میدان می‌رود، حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان برای فدراسیون هزینه دارد.
تاج افزود: همین که فوتبال و فوتسال ما در چنین شرایطی روی پاست و در حال فعالیت است جای تقدیر و تشکر دارد، هیچکدام از ماموریت‌های فدراسیون معطل نمانده و مطابق برنامه پیش‌ می‌رویم.
وی اظهار داشت: امیدواریم در دیدار روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال کشور با تیم ملی عراق به موفقیت دست پیدا کنیم و حریف را شکست دهیم، تیم فوتبال ساحلی ما نیز سوم جهان شده و در مسابقات بین‌ قاره‌ای نیز امیدواریم نتیجه مطلوب حاصل شود.
وی ادامه داد: ساختمان فوتسال هفته آینده مصادف با ۱۷ ریبع الاول به بهره‌برداری خواهد رسید، فدراسیون فوتبال هزینه بسیار برای تجهیز این مجموعه انجام داده که برای جامعه فوتسال کشور خدمت خوبی خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.