مجید خدایی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کشتی لیگ برتر، فشرده و حساس است و اگر مسابقات امروز و فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم تقریبا ۷۰ درصد راه تا رسیدن به فینال را طی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت و تلاش خود برای پیروزی در این دیدارها استفاده خواهیم افزود: از هواداران می خواهیم برای حمایت و تشویق تیم خود در این سه دیدار مهم به سالن ورزشی شهید بهشتی بیایند.

تیم کشتی آزاد" تا ثبت جهانی توس" ساعت ۱۷ امروز در هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی با تیم رعد ستارگان ساری در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد دیدار می‌کند و ساعت ۹ روز ۱۷ آبان ماه در هفته نخست دور برگشت با تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی و ساعت ۱۷ فردا با تیم هیات کشتی خرم آباد رقابت خواهد کرد.

تیم کشتی "تا ثبت جهانی توس" دیدار هفته نخست خود را با نتیجه هفت بر سه به تیم دانشگاه آزاد واگذار کرد و در هفته دوم مسابقات لیگ برتر با نتیجه ۹ بر یک تیم هیات کشتی خرم آباد را شکست داد.

تیم کشتی "تا ثبت جهانی توس" در گروه "ب" لیگ برتر کشتی با تیم‌های رعد ستارگان ساری، هیات کشتی خرم‌آباد و دانشگاه آزاداسلامی هم گروه است.

در دیگر گروه هم تیم‌های بازار بزرگ ایران، نام آوران اترک خراسان شمالی و آسانسور و پله‌برقی بهران پاس تهران حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.