غلامرضا ضیاء شهابی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی در ۴۸ ساعت آینده شاهد خروج تدریجی موج بارشی از مرز شرقی کشور خواهیم بود.  
وی ادامه داد: اوج فعالیت این سامانه سرمایشی در شب پیش‌رو رخ خواهد داد و دمای هوای غالب نقاط خراسان رضوی نسبت به دیشب چند درجه کاهش می یابد و به خصوص در نقاط سردسیر و کوهستانی استان به کمتر از پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا دمای هوای این استان با شیبی بسیار ملایم شکل افزایشی به خود می‌گیرد ولی هوای به نسبت سرد بر روی استان خراسان رضوی وجود خواهد داشت.
ضیا شهابی افزود: پدیده مه گرفتگی به ویژه در نقاط کوهستانی و مرتفع خراسان رضوی تا صبح فردا پیش بینی می شود و جاده تربت حیدریه به مشهد نیز شاهد این پدیده خواهد بود.
وی ادامه داد: شهر مشهد امروز شاهد آسمانی نیمه ابری و غبارآلود است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین بارش‌ها در۲۴ ساعت گذشته از فریمان با هفت دهم میلیمتر گزارش شده است.
ضیا شهابی افزود: شب گذشته خنک‌ترین شهرستان خراسان رضوی فریمان با صفر درجه سانتیگراد و همچنین گرم‌ترین شهرستان نیز بردسکن با ۲۱ درجه سانتیگراد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.