مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: دانش‌آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند که با غیرت انقلابی خود زمینه گام دوم انقلاب را فراهم می‌کنند.

حسن محرابی در مراسم روز ۱۳ آبان شهرستان سبزوار افزود: امروز دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های آینده نظام اسلامی با تقویت اخلاق و رشد عرصه های علم و فناوری در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کرده‌اند.
وی اظهار داشت: باید معیار معنویت و اخلاق بین نوجوانان و جوانان تقویت شود و ایستادگی در برابر مستکبران تبدیل به نمادی برای آینده سازان کشور شود.  
وی گفت: با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی امروز تجلی آزادگی، شجاعت و روحیه انقلابی‌گری بین مردم و دانش آموزان بیش از گذشته موج می‌زند.
محرابی افزود: دشمنان از رشد انقلابی‌گری بین نسل جوان و دانش آموز می‌ترسند لذا با جنگ روانی و فرهنگی در پی تحریف ارزش‌های انقلاب هستند.  
وی اظهار داشت: مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیازمند افزایش بینش و بصیرت دانش آموزان در باره مسایل منطقه، ماهیت استکبارستیزی و جنگ افروزی آن‌ها در کشورهای منطقه است.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیز گفت: ۱۳ آبان ماه ریشه در آموزه‌های اسلامی، دینی، قرآنی و مکتبی ملت ایران دارد و این روز عزت و اقتدار ایران را رقم زده است.

سردار مجیدرضا حسن زاده در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه مردم شیعه و اهل سنت تایباد افزود: یوم الله ۱۳ آبان یادآور اعتراض دانشجویان و به گلوله بستن آنان توسط عمال رژیم پهلوی در دانشگاه تهران و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

وی اظهار داشت: با حمله دانشجویان پیرو خط امام (ره) به این لانه جاسوسی بیش از ۷۶ کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای منتشر شد که عمق خیانت‌های آمریکای جنایتکار را نشان می‌دهد.

وی گفت: براساس این اسناد سه کودتا علیه نظام اسلامی طراحی شده بود که همه آنها ناکام ماند.

سردار حسن زاده افزود: اقتدار و صلابت امروز ما و توسعه توان بازدارندگی ما به رهبری فرماندهی قدرتمند و با تفکر است، فرمانده معظم کل قوا با اتکا به خداوند متعال و خردمندی خویش نظام اسلامی را از میادین حساس با اقتدار و افتخار عبور داده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز گفت: استکبارستیزی و مبارزه با دشمنان و بدخواهان نظام راه پیشرفت کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب را هموار می‌کند.

سرار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در گناباد با اشاره به ترفندهای استکبار جهانی طی بیش از ۴۰ سال گذشته علیه نظام اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در مقابل این هجمه ها مانند فولاد آبدیده شده و توطئه‌های دشمنان راه به جایی نبرده است.

وی اظهارداشت: در این مدت با حضور گسترده مردم در صحنه و با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، انقلاب کارنامه درخشانی از عملکرد و دستاوردهای نظام اسلامی داشته است. 

وی گفت: در گام دوم انقلاب باید با استحکام بر مواضع استکبارستیزی و مقابله با سیاست‌های دشمنان بیش از پیش آرمان‌های انقلاب را محقق و موانع را از پیش رو برداریم و بستر اوج گیری نظام را فراهم کنیم.

مدیرکل بنباد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و مذاکره با این مستکبر کار بیهوده و به منزله آب در هاون کوبیدن است.

سردار یوسفعلی زاده اظهار داشت: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را رفع نمی‌کند و سازش میان کشور ما با یزیدیان، رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا امکان پذیر نیست.

فرماندار گناباد هم گفت: عزت، عظمت، استقلال و آزادی کشور ما مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران و ایستادگی در برابر ترفندهای دشمنان و مستکبران است و هر اندازه آمریکا با همراهی ایادی سرسپرده خود بر دامنه ترفندها و تحریم‌های خود علیه ملت ایران افزوده، کشور ما به دستاوردهای بیشتری در حوزه های گوناگون دست یافته است.

حامد قربانی افزود: آمریکا با انواع ترفندها به دنبال آسیب رساندن و به انحطاط کشاندن انقلاب اسلامی است و نوجوانان و جوانان به عنوان نسل سوم انقلاب باید با افزایش هوشیاری نسبت به ترفندهای مستکبران و بدخواهان و ضدانقلاب در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام حضور تاثیرگذار داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر هم گفت: شعار مرگ بر آمریکا برای پرهیز از غفلت و هوشیار بودن در برابر دشمنان است.

علی طاهریان در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در این شهرستان افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش آموزان و دانشجویان هیمنه استکبار جهانی را در هم شکستند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان سرآغاز جدیدی از مبارزات علیه استکبار جهانی شد، اظهار داشت: در صحنه بودن دانش‌آموزان بسیار مهم و تاثیرگذار است زیرا بزرگترین، مهمترین و حیاتی‌ ترین سرمایه اجتماعی هر کشور نیروی انسانی و از سویی ستون فقرات و نیروی انسانی هر کشور نوجوانان و دانش آموزان آن هستند.

وی گفت: همه باید در برابر آموزش و تربیت دانش آموزان احساس مسئولیت کنند، اگر در جامعه‎ای آموزش و تربیت به دغدغه اصلی آن جامعه تبدیل شود نظم و عدالت و سازندگی و پیشرفت، نوید بخش آن جامعه خواهد بود.

طاهریان افزود: دانش آموزان باید احساس مسئولیت کرده و به رسالت سنگینی که در پیش رو دارند توجه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.