مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد کتاب، ۱۱ عنوان در قالب ۱۸ جلد مربوط به انتشارات حوزه علمیه خراسان است و این حوزه تا کنون در شش دوره نمایشگاه کتاب مشهد شرکت کرده است.

هادی حصاری افزود: دوره ۶ جلدی کفایه الاصول، مسایل جدید کلامی در خصوص مسائل مربوط به اعتقادات و کلام شیعه، سلسله نشست‌های اقتصادنا در مورد مسائل مربوط به اقتصاد اسلامی، نظریه های عدالت اقتصادی، درسنامه تقریرنویسی درس خارج هنر و رسانه از دیگاه مقام معظم رهبری کتابهای جدید یک سال اخیر منتشر شده توسط انتشارات حوزه علمیه خراسان است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه خراسان در بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد تعدادی غرفه مشاوره در زمینه مسایل قرآنی، اعتقادی، سبک و مهارت های زندگی، روابط همسران، ازدواج، فرزند آوری و جمعیت، رسانه و فضای مجازی،  و مهدویت نیز دایر کرده است.

مدیر ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: برگزاری نشست‌های اقتصاد مقاومتی به زبان ساده، نقش کتاب در تمدن سازی، تربیت دینی فرزندان و جایگاه شاعران و ادیبان خراسان در شعر آیینی از جمله برنامه های جنبی حوزه خراسان است.

عرضه ۸۷۲ عنوان کتاب در غرفه به نشر 

مدیر عامل موسسه انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) هم گفت: ۸۷۲ عنوان کتاب در دو بخش "کودک و نوجوان" و "بزرگسال" توسط این موسسه در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مشهد با ۱۵ درصد تخفیف عرضه شده است.

حسین سعیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۴۲۰ عنوان کتاب در دو هزار و ۶۷۷ جلد در قالب شعر و قصه ویژه کودکان و نوجوانان است که در سالن ابوسعید نمایشگاه بین‌المللی مشهد عرضه شده است.

وی اضافه کرد: ۴۵۲ عنوان باقیمانده کتاب‌های به نشر که در قالب دو هزار و ۸۴۹ جلد عرضه شده هم مربوط به حوزه بزرگسال است که از این تعداد هشت عنوان کتاب جزء تازه‌های این نشر به شمار می‌رود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد از هشت تا ۱۵ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.