محمد قیاسی روز چهارشنبه پیش از آغاز هفته نخست بازی‌های مسابقات لیگ برتر بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هفته نخست لیگ برتر، میزبان تیم توفارقان آذرشهر هستیم. این تیم فصل قبل در لیگ برتر حضور نداشت. 
وی با بیان اینکه شناخت چندانی از تیم آذرشهر نداریم اظهار داشت: می‌دانیم این تیم چند دیدار تدارکاتی داشته و ۲ بازیکن خارجی هم جذب کرده است. 
وی با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیم آویژه صنعت پارسا گفت: تمرینات پیش فصل را طبق برنامه مشخص انجام داده ایم و با آمادگی کامل به مصاف حریف می‌رویم. ۲ بازیکن مصدوم هم داریم که شاید به بازی مقابل تیم توفارقان نرسند. 
قیاسی لیگ امسال را جذاب تر و سخت تر از پارسال پیش بینی کرد و افزود: پارسال فقط ٩ تیم در لیگ برتر حضور داشتند و آویژه صنعت در مکان ششم جدول قرار گرفت. امسال ١٤ تیم در لیگ برتر بسکتبال حضور دارند و به جز یکی دو تیم بقیه تیم‌ها با آمادگی به نسبت خوبی در لیگ حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور بازیکنان جدید آویژه صنعت نیز اظهار داشت: امسال با حمایت مالک و مدیریت باشگاه موفق شدیم چند بازیکن باتجربه جذب کنیم و همچنین با توجه به اعلام حمایت مسئولان شهری امیدوار هستیم این حمایت‌ها به سرانجام برسد تا بتوانیم یک یا دو بازیکن دیگر هم جذب کنیم. 
لیگ برتر بسکتبال کشور از نهم آبان آغاز می‌شود و تیم آویژه صنعت پارسا در مشهد میزبان تیم توفارقان آذرشهر خواهد بود.

این دیدار ساعت ١٥ نهم آبان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.