آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در نشست سراسری اهالی رسانه و فعالان و خادمیاران فضای مجازی در مشهد افزود: در سیره مظلومیت حضرت زهرا (س) راهبردهای عظیم سیاسی برای امروز انقلاب به دست می آید زیرا آن حضرت معلم بزرگ سیاسی راهبرد ساز در جریان زندگانی اجتماعی مسلمانان است.
وی اظهار داشت: اگر به فعالیت حضرت زهرا (س) دقت کنیم متوجه می‌شویم در عرصه انقلاب و جریان توسعه دین یک عنصر فناور رسانه‌ای و هنرمند تا کجا باید بایستد.
وی گفت: اگر قرار است رسالت رسانه ای و رساندن حق به گوش مردم انجام شود باید ببینیم در مقابل تهاجم رسانه ای که به اسلام و انقلاب وارد می‌شود و وضعیتی که دنیای کفر و استکبار در تهاجم رسانه‌ای نسبت به دین و انقلاب دارد تا کجا حاضریم مقاومت و فعالیت کنیم.
امام جمعه مشهد افزود: در مورد اهل بیت (ع) تذکر تاریخی برای ما موضوعیت ندارد بلکه در نقل مظلومیت اهل بیت (ع) تحلیل سیره سیاسی آنان و گرفتن راهبرد از زندگی آنها مهم است. اشک ما نیز ضامن اجرای عمل کردن به راهبرد اخذ شده از سیره سیاسی اهل بیت (ع) است. 
وی اظهار داشت: مشکل ما این است که معرفت‌ شناسی ما نسبت به اهل بیت (ع) همسان با پهنه عشق و احساس ما نسبت به آنان نیست و آنقدر که ائمه (ع) را دوست داریم شناخت نداریم و در سیره آنان تأمل نمی‌کنیم.

وی گفت: بیشتر به جنبه احساسی موضوعات توجه داریم و بر روی فلسفه و جهت عمیق سیاسی جریان‌ها دقت نمی‌کنیم.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.