رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در حاشیه بازرسی از این موسسات به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام با همکاری کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پلیس ۱۱۰ و دادستانی این شهر انجام شد.

امید جلیلی تقویان افزود: این مراکز به ارائه خدمات زیبایی مانند بوتاکس، لیزر، کاشت مو، ماساژ درمانی و لاغری بدون داشتن تخصص و مجوز اقدام می کردند.

وی اظهار داشت: یکی از این مراکز که طی چند مرحله در موسسه را برای بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد باز نکرده بود، با حکم جانشین معاون دادستان مشهد و حضور پلیس ۱۱۰ به علت مداخلات پزشکی فاقد مجوز پلمب شد.

وی گفت: بر اساس ماده یک و ماده هفت قانون تعزیرات حکومتی ایجاد موسسات پزشکی غیر مجاز توسط اشخاص فاقد صلاحیت از نظر تخصصی جرم است و متخلف به مجازات محکوم می شود.
جلیلی افزود: بر اساس این قانون در مرحله اول، تعطیلی موسسه و ضبط تمام ملزومات آن به نفع دولت انجام می‌شود و در مراحل بعد علاوه بر مجازات‌های مرتبه اول متخلفان به جریمه نقدی نیز محکوم می شوند.
هم اکنون ۲۲ مرکز و کلینیک زیبایی دارای مجوز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.