حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی دری نجف آبادی سه شنبه شب در جمع بسیجیان ادارات مشهد افزود: باید برای عدالت و حکومت جهانی امام زمان (عج) و آرمان‌های مقدس اهل بیت (ع) برنامه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه فرصتی که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده در طول تاریخ تشیع بی سابقه است افزود: این فرصت که به برکت امام (ره)، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و خون شهدا حاصل شده است را باید قدر نهاد.
او اظهار داشت: فرصت انقلاب اسلامی باید زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) شود و خدای متعال هم برکات خود را نسبت به ما افزایش می دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اشتباه، ایراد و نواقصی هم وجود دارد اما نباید نیمه پر لیوان را رها کنیم و فقط مشکلات را ببینم و از اصل هدف انقلاب غافل شویم.
دری نجف آبادی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، یعنی با نگاه به گذشته و نگاه به آینده با عظمت و شکوه به پیش برویم چنانکه امروز به برکت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا انقلاب اسلامی یک قدرت بلا منازع منطقه ای است.

وی ادامه داد: با بیداری رهبری، مردم و نیروهای مسلح و جبهه مقاومت، دشمنان انقلاب اسلامی هر چه تلاش و فشار اقتصادی و تحریم ایجاد کردند در رسیدن به اهداف خود ناکام بوده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.