مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت پارک علم و فناوری خراسان روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های استان خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: امضای این تفاهم نامه ها با موسسات آموزش عالی با هدف نزدیک تر شدن فعالیتهای حوزه نوآوری این مراکز با یکدیگر و نیز شبکه سازی میان این موسسات و پارک علم و فناوری انجام شده است.

دکتر نرجس علم الهدایی افزود: با امضای این تفاهم نامه ها و برگزاری جلسات مشترک، حمایت هایی که از آنان در حوزه های فناوری و ایده های خلاقانه می شود به اطلاع ایشان می رسد.

وی ادامه داد: درگاه ورود به پارک علم و فناوری، مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت است لذا با برگزاری جلسات مشترک و نیز ارائه خدمات مشاوره می توان نیروهای جوان، مستعد و خلاق را به سمت ورود به پارک و فعالیت در زمینه امور دانش بنیان هدایت کرد.

مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت پارک علم و فناوری خراسان گفت: به این ترتیب شناسایی، هدایت و حمایت از جوانان خلاق، فناور و نوآور محقق می شود و شاهد رشد میزان ورود جوانان به این حوزه خواهیم بود.

پارک علم و فناوری خراسان وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با هدف افزایش ثروت در جامعه از طریق تشویق و ارتقای فرهنگ نوآوری و افزایش قدرت رقابت در میان شرکت‌ها و موسساتی که بر پایه علم و دانش فعال هستند آغاز کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.