سرپرست سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای بهبود سیما و منظر شهری و با هدف تجلیل از مقام والای شهدا و مفاخر فرهنگی و علمی شهر، مقرر شده است از ظرفیت هنرمندان مجسمه‌ ساز کشور استفاده کنیم.
محمد محسن مصحفی افزود: به همین منظور با مشارکت هنرمندان مجسمه‌ساز، نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر مشهد از دوم تا هشتم آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.  
وی اظهار داشت: داوطلبان شرکت در این سمپوزیوم باید دارای سابقه موثر، تجربه طراحی و ساخت سردیس باشند و ستاد اجرایی سمپوزیوم، انتخاب هنرمندان براساس رزومه و سوابق هنری مرتبط را بر عهده دارد.  
وی گفت: علاقه‌مندان تا دهم آبان‌ ماه ۹۸ فرصت دارند در این سمپوزیوم ثبت‌نام کنند و نتایج آن نیز ۲۰ آبان ماه اعلام خواهد شد.  
مصحفی ادامه داد: متن فراخوان در وب‌ سایت www.art.mashhad.ir  قابل دسترسی است، همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق تلفن  ‌۰۵۱۳-۸۴۱۳۹۰۰ داخلی ۱۰۶ یا مراجعه به خانه هنرمندان مشهد واقع در انتهای خیابان شهید بهشتی، بوستان کوهسنگی، کسب اطلاع کنند.
وی افزود: این سمپوزیوم با هدف معرفی مفاخر و چهره‌های شاخص مشهد، با استفاده از آرایه‌های هنری، توسعه فعالیت‌های هنر شهری و فراهم آوردن شرایط آفرینش اثر هنری توسط هنرمندان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.