سرپرست هیأت تنیس خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات مذکور از ۲۰ مهرماه با حضور ۶۴ تنیسور پسر و ۳۳ تنیسور دختر در رده های سنی هشت تا ۱۰ سال و ۱۲ تا ۱۴ سال در مشهد آغاز شد.
سلطنت حق نظر افزود: در پایان این مسابقات در رده سنی زیر هشت سال پسران مازیار محمد زاده از خراسان رضوی به مقام نخست دست یافت، امیر کسری رنجبر از البرز دوم شد و پارسا احمدی همراه با محمدرضا دلاور از خراسان رضوی به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۰ سال هم سامیار طاهری و راستین اکبری از تهران اول و دوم شدند و بهنام ظهوریان و کوروش بنی حسن از خراسان رضوی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
سرپرست هیات تنیس خراسان رضوی گفت: در رده سنی زیر ۱۲ سال هم پویان توانا از خراسان رضوی بر سکوی نخست ایستاد مهراد منصوری از تهران دوم شد و پارسا ثمره از خراسان رضوی و آیریک عابدین زاده از تهران به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
حق نظر افزود: در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران هم پدرام توکلی از خراسان رضوی مقام نخست را کسب کرد کیارش حنیفی از آذربایجان غربی دوم شد و امیرمهدی نرخ پور از اصفهان و امیر رضا رنجبر از البرز به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: در رده سنی دختران زیر هشت سال هم وانیا نبردی از قزوین بر سکوی نخست ایستاد آرشین جعفرزاده از خراسان رضوی دوم شد و صنم شاکری همراه با آرتینا جعفری از همین استان بر سکوی سوم ایستادند.

سرپرست هیات تنیس خراسان رضوی گفت: در رده سنی زیر ۱۰ سال هم فریماه فرهی مقدم از کرمان مقام نخست را از آن خود کرد هانا شعبانپور از تهران به مقام دوم رسید و آذین خجسته پور از خراسان رضوی همراه با ملیسا اهر زاده از گلستان مقام سوم را به دست آوردند.
حق نظر افزود: در رده سنی زیر ۱۲ سال هم مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی به مقام نخست رسید هانا شعبانپور از تهران دوم شد و فریماه فرهی مقدم از کرمان و عسل سادات کیانی از البرز مقام سوم را مشترک از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۴ سال هم مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی به مقام نخست رسید اریکا جعفر از تهران دوم شد و مرضیه افضلی از بوشهر و کیمیا ثاقب تهرانی از تهران به صورت مشترک به مقام سوم  رسیدند.

ورزشکاران استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران، تهران، البرز، قزوین، اصفهان و بوشهر در مسابقات تنیس قهرمانی کشور شرکت کردند. 
مسابقات پسران در زمین تنیس هتل ثامن و مسابقات دختران در زمین تنیس هتل توریست توس مشهد برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.