سید حسن جعفری روز دوشنبه در مراسم  تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به تفکر و برنامه های اقتصادی استاندار این استان و انتخاب بالغ بر ۱۰۰ معین اقتصادی افزود: باید فرهنگ تلاش و کارآفرینی در استان نهادینه شود.
وی اظهار داشت: تمام دستگاه ها در حوزه تولید و خلق ثروت تلاش می کنند، امیدواریم دست اندرکاران سازمان همیاری شهرداری های استان نیز که بر اساس منویات مقام معظم رهبری به مثابه مجاهدان و رزمندگان اقتصادی استان هستند در این حوزه بتوانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنند و با پروراندن باور اقتصادی در مردم این جنگ اقتصادی را به پیروزی برسانند.
رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر همیت و هم افزایی سازمانی در این نهاد گفت: یک صدایی و هم نوایی در تمام ارکان این سازمان ضروری است.

جعفری افزود: دیدگاه اصلی در هیات مدیره این سازمان سودآوری نیست بلکه انتظار می رود با خلاقیت و نوآوری در مجموعه های وابسته و ایجاد طرحها و پروژه های جدید، بهره وری در سازمان و کمک به شهرداری های استان افزایش یابد.

وی اظهار داشت: به رغم تحریم ها و شرایط خاص اقتصادی کشور به ویژه در حوزه های معیشتی مردم با برنامه ریزی های انجام شده و طبق گزارش صندوق بین المللی پول، شرایط جمهوری اسلامی ایران با رشد خوبی همراه بوده و امیدواریم با تلاش و مقاومت مردم در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب در سال ۲۰۲۰ اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی برای کشور رقم بخورد و از حربه های تحریم خارج شویم.
در این مراسم میثم کرمانی طی حکمی از سوی استاندار به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی معرفی و از زحمات احمد یزدان پناه مدیرعامل پیشین این سازمان که هم اکنون مسئولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و عضویت در هیات مدیره این سازمان را بر عهده دارد قدردانی شد.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.