سردار محمد کاظم تقوی روز سه شنبه در دیدار با مسئولان هیات های صنفی استان خراسان رضوی  افزود: نیروی اانتظامی در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید به همکاری با اصناف استان برای تامین مایحتاج ضروری مردم و مبارزه با توطئه های اقتصادی دشمنان اهتمام جدی دارد.

وی اظهار داشت: امروز انتظار رهبری و آحاد جامعه از اصناف، وجود اصنافی در تراز آرمان‌های انقلاب و همکاری با نیروی انتظامی است کما اینکه این همکاری ها تاکنون نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است.

وی گفت: ماموریت بسیار سنگینی بر گردن ماست باید با همت بلند و همکاری صمیمانه بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در راستای رونق  تولید و مقابله با توطئه های دشمن اجرایی کنیم.

سردار تقوی افزود: تشکیل پلیس اصناف در نیروی انتظامی آغاز شده و در آینده نزدیک با تشکیل این نهاد همکاری نیروی انتظامی با اصناف افزایش می یابد.

رییس اتاق اصناف مشهد نیز در این نشست گفت: در سال جاری به رغم برخی مشکلات ناشی از تحریم با تدابیر اتخاذ شده شاهد جو آرام در بخش های مختلف اقتصادی استان هستیم.

محمود بنا نژاد افزود: از اول پاییز سال گذشته تا اول پاییز امسال ۱۸ هزار اخطار و ۶ هزار و ۵۰۰ واحد پلمب شده داشته ایم و در ۶ ماه اول پارسال هفت هزار صدور پروانه و ۱۰ هزار ابطال پروانه  و در ۶ ماه اول امسال نیز هفت هزار صدور پروانه داشته ایم.

وی اظهار داشت: از سال گذشته نرم افزار تبادل اطلاعات اتحادیه، اتاق اصناف و اداره اماکن راه اندازی شده که نتایج بسیار مثبتی را به دنبال داشته است.

وی خواستار اجرای قانون واحد مبارزه با کالای قاچاق در کشور شد و ادامه داد: گاهی کالاهایی که از بازار تهران خریداری شده هنگام حمل به استان خراسان رضوی در طول مسیر به عنوان کالای قاچاق تلقی و ضبط می شود.

در این مراسم از فرمانده انتظامی خراسان رضوی و روسای هیات های صنفی برگزیده استان قدردانی شد.

۶۰۷۰/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.