به گزارش ایرنا، تیتر نخست نوید خراسان به معرفی کارخانه قند تربت حیدریه و  توانایی عرضه ۶۰ هزار تن شکر توسط آن اختصاص دارد.
 بخش سرمقاله نیز به مطلبی با عنوان "آیا جان ۱۸ هزار کشته در حوادث جاده ای به اندازه سقوط یک هواپیما ارزش ندارد" به قلم محمد رضا سالار مقدم اختصاص یافته است که وی در این بخش با تکیه بر آمار رییس پلیس راهور مبنی بر مرگ روزانه ۴۵ تا ۵۵ نفر در تصادفات رانندگی کشور آورده است: با یک حساب سرانگشتی در سال بیش از ۱۸ هزار نفر در حوادث رانندگی کشور ما  کشته می شوند.
وی مدعی شده است: آمارها نشان می دهد در دنیا به ازای هر ۱۰ هزار خودرو حدود ۹ تن کشته می‌شوند در حالی که در ایران به ازای همین تعداد خودرو ۳۷ تن کشته می شوند.
معرفی حسینیه نخل تربت حیدریه یادگاری از عهد قجرها، بازار گل زعفران تربت حیدریه فقط در اختیار زعفرانکاران خواهد بود، نذر متفاوت یک پزشک در تربت حیدریه، انتقال قانونی دام های سرقتی از تربت حیدریه به سرخس و بیان آخرین اقدامات و نیز وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهری از دیگر عناوین مطالب این شماره نشریه نوید خراسان است.
دو هفته نامه نوید خراسان به آدرس اینترنتی www.navid-news.ir نشریه خبری، تحلیلی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به مدیر مسئولی و صاحب امتیازی محمدرضا سالار مقدم است که بیش از ۱۶ سال سابقه فعالیت دارد و در شمارگان پنج هزار نسخه در تربت حیدریه منتشر می‌ شود.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد دارای ۶ نشریه محلی، چهار نشریه داخلی، دو دفتر خبرگزاری ایرنا و صدا و سیما و همچنین دو پایگاه خبری فعال است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

۷۰۷۹/۶۱۲۱/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.