احمد برادران روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سبزوار افزود: با وجود طمع دشمنان برای تضعیف امنیت کشور، امروز با استفاده از ظرفیت های انتظامی، نظامی،  مردمی و منطق جمهوری  اسلامی ایران در برخورد با جامعه جهانی به امنیتی پایدار رسیده ایم.
وی اضافه کرد: دشمن با راه اندازی جنگ اقتصادی و رسانه ای تلاش کرد سال گذشته جشن انقلاب برگزار نشود و به ایادی خود وعده داده بود سه ماه دیگر کار جمهوری اسلامی ایران تمام می شود.  
فرماندار سبزوار گفت: جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری، هوشیاری و تلاش حافظان نظم و امنیت به بهترین شرایط امنیتی منطقه رسیده است.
برادران افزود: سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی بود و اینکه جمهوری اسلامی برای حفظ دستاوردهایش با کسی تعارف ندارد و آنجا که نیاز است با منطق و در مواردی با صلابت به وسیله نیروهای امنیتی و انتظامی پاسخ توطئه دشمنان را می دهد.
وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار سرزمینی، اجتماعی، اقتصادی و سایبری مبتنی بر عوامل مختلفی است افزود: در برقراری امنیت، مشارکت مردم اهمیت زیادی دارد.  
او ادامه داد: با همدلی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی امنیت مطلوبی در شهرستان سبزوار فراهم شده که این موضوع تمایل به سرمایه گذاری در شهرستان را افزایش داده است.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.