علیرضا رزم حسینی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک و رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی خراسان رضوی در مشهد افزود: امنیتی که امروز برای میلیون‌ها زائر و مجاور خراسان رضوی وجود دارد با انجام  وظیفه کامل همه نیروهای مسلح استان حاصل شده است.
وی با بیان اینکه ملت ما دیندار و متدین است و لیاقت آقایی و زندگی با عزت را دارد ادامه داد: به برکت اقتدار و تیز هوشی مقام معظم رهبری، امنیت، اقتدار نظامی و حکومت بر دل‌ها در طول تاریخ معاصر ایران کم نظیر است و اگر ما آن سوی مرزهایمان هم طرفدار داریم به خاطر نفوذی است که بر دل‌ها داریم. 
استاندار خراسان رضوی گفت: در راستای گام دوم انقلاب که با ابلاغ پیام تاریخی و ماندگار مقام معظم رهبری اعلام شد امیدواریم در عرصه‌های مختلف همچون امنیت موفق بوده و  به قله های رفیع رفاه دست یابیم و رسیدن به این هدف با وحدت همه نیروها امکان پذیر است. 
رزم حسینی افزود: فعالیت نیروهای انتظامی تعطیل بردار نیست و آنها در همه رده ها آماده باش هستند و امنیتی که ایجاد شده است حاصل این تلاش و فداکاری است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی هم گفت: حضور میلیون‌ها زائر و مجاور در خراسان رضوی و شهر مشهد وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است اما به برکت حمایت همه نیروها در عرصه امنیت و با پشتوانه مردمی، بهترین شرایط امنیتی در خراسان رضوی حاکم است به گونه ای که در مقابل تهدیدات حداقلی دشمنان تهدیدات حداکثری به کار می بریم.
سردار محمد کاظم تقوی افزود: در جهت مشارکت دادن مردم در تامین امنیت امسال تعداد نیروهای موسسات حفاظتی و مراقبتی با هزار و ۵۰۰ نفر افزایش به پنج هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است و مردم در زمینه همیار پلیس و پلیس افتخاری هم مشارکت خوبی با نیروی انتظامی دارند.
در حاشیه این مراسم از خانواده های شهیدان هادی عزتی، عباس مهر اندوز و جانباز جواد داوری و جمعی از بازنشستگان و خیرین نیروی انتظامی استان خراسان رضوی قدردانی شد.
۱۳ مهر به عنوان روز نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

۷۵۰۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.