مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: سومین نمایشگاه خانه مدرن و ایده آل به همراه سومین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی به صورت همزمان در محل نمایشگاه دائمی مشهد برپا شده است.

سعید صیفی افزود: سومین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی با هدف افزایش آگاهی و آشنایی مادران و خانواده ها در زمینه تولد و رشد نوزادان و کودکان و همچنین آشنایی با برندهای تولید کننده و واردکننده پوشاک و وسایل و ملزومات مخصوص مادران باردار، نوزادان و همچنین کودکان و نوجوانان توسط شرکت آروین تجارت برپا شده است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی مادر و کودک سه هزار و ۲۰۰ مترمربع از فضای نمایشگاه مشهد را به خود اختصاص داده است و شرکت کنندگان کالاها و خدمات مورد نظر خود را در ۵۵ غرفه این نمایشگاه عرضه کرده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سیسمونی کودک، کالای خواب کودک، پوشاک، بهداشت و درمان کودک، دکوراسیون اتاق کودک، تجهیزات مهدکودک، آتلیه کودک، اسباب بازی، بیمه کودک، شهربازی، تالار و برگزارکننده جشن تولد کودک، انتشارات کودک و نوجوان، کلینیک بارداری، سرگرمی و خلاقیت کودک است.

صیفی برگزاری مسابقه روباتیک، نمایش عروسکی کودکانه، اجرای مسابقه و اهدای جوایز و حضور کارناوال عروسکی را از برنامه های جنبی سومین نمایشگاه تخصصی مادر و کودک برشمرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: سومین نمایشگاه خانه مدرن و ایده آل نیز با هدف آشنایی با آخرین فناوری های هوشمند و بهره برداری از تکنیک های هوشمندسازی، ایجاد انگیزه و ارتقای سطح کیفی و کمی با محوریت تولیدات داخلی در سال رونق تولید توسط شرکت بارثاوا ابتکار یارانه گشایش یافته است.

صیفی افزود: در این نمایشگاه ۱۴۰ شرکت در ۹ هزار و ۳۵۰ متر مربع فضای نمایشگاهی آخرین دستاوردها در زمینه سیستم های هوشمند ساختمان، دکوراسیون داخلی، طراحی و ایده پردازی، مشاوره، لوازم اداری و خانگی، معماری نوین، طراحی سازه و مصالح، کالای خواب، روشنایی، مبلمان و فرش را عرضه کرده اند.

وی اضافه کرد: میزان مشارکت در برپایی سومین نمایشگاه خانه مدرن و ایده آل در مقایسه با دوره قبل ۵۰ درصد و وسعت نمایشگاه در مقایسه با دوره قبل ۵۸ درصد افزایش یافته است.

سومین نمایشگاه خانه مدرن و ایده آل به همراه سومین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی تا ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان در محل نمایشگاه بین المللی مشهد است.

۷۴۸۹/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.