به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری پنجشنبه شب در همایش پیش کسوتان، رزمندگان و بسیجیان گناباد افزود: استکبار جهانی و کشورها و ایادی سرسپرده آنها در مقابل کشور ما سیاستهای منافقانه در پیش گرفته اند و باید با غرور شهدا و نگاه رزمندگی به آنها نگریست و هر گونه نگاه امیدوارانه و تمایل قلبی به دوستی با آنها انحراف است و افرادی که همواره دم از این ارتباط می زنند، وابستگی هایی در خارج کشور دارند.

وی اظهار داشت: مهمترین راه سعادت و سربلندی ما ادامه راه شهدا و رزمندگان و ایثارگران است و کشور و نظام جمهوری اسلامی امروز به برکت خون شهدا در اوج افتخار قرار گرفته و باید قدردان این سربلندی باشیم و مذاکره موجب سربلندی نظام نمی شود.

وی مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس را حفظ و استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی و اعتلای دین مبین اسلام ذکر  کرد و گفت: به برکت این دفاع هشت ساله توان دفاعی نیروهای مسلح شکل گرفته و افزایش یافت و به تعبیر امام خمینی (ره) جنگ تحمیلی مانند دانشگاه انسان ساز بود و در جنگ تحمیلی بستر تولید فرهنگ و تجربه برای ارتقای توان و خودباوری دینی و ملی فراهم شد.

سردار نظری افزود: بنیانگذار فقید انقلاب با این تعبیر که جنگ ما با رژیم بعث عراق جنگ بین دو کشور نیست بلکه جنگ بین حق و باطل و اسلام و کفر جهانی است، دیدگاه معنوی مردم را نسبت به  دفاع از کشور ارتقا بخشیدند و رزمندگان و ایثارگران در این جنگ تحمیلی هشت ساله با هدایت و مدیریت الهی امام خمینی (ره) افتخارات بسیار در دفاع از سرحدات کشور مقابل دشمن متجاوز آفریدند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی اظهار داشت: امروز هم جنگ تمام نشده بلکه با ابعاد جدید ادامه دارد و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و ایادی سرسپرده اش به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی هستند و دامنه جغرافیایی نبرد ما با آمریکا و دشمنان افزایش یافته است.

وی گفت: اگر در دوران دفاع مقدس نیروهای مسلح و ملت ایران در مقابل کشور عراق که از جانب کشورهای استکباری حمایت می شد، از کشور دفاع کردند، امروز نبرد با دشمنان اسلام به امت اسلامی ارتقا یافته و مسلمانان و حزب الله لبنان و حماس و سایر کشورهای اسلامی مانند یمن در برابر سیاستهای خصمانه استکبار جهانی و ایادی آنها ایستاده اند.

بیش از ۴۰ هزار نفر از جمعیت گناباد در قالب گردان های بسیج سازماندهی شده و فعالند.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.