به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا احمدی روز دوشنبه در همایش بصیرت عاشوراییان در تربت حیدریه افزود: برخی در داخل کشور قصد بزک کردن چهره آمریکا را دارند در حالی که در این چهل سال از عمر نظام اسلامی به جز در تعارضات سیاسی، دشمن نتوانسته حتی یک سنگر از این نظام را فتح کند و امروز به برکت خون مطهر شهدا، خط مقاومت در حال گسترش است.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن با تهدید و تحریم های خود قصد به زانو درآوردن نظام اسلامی را دارد باید مراقب باشیم برخی افراد در داخل به خاطر جمع کردن رای و نشستن  بر کرسی های قدرت و تصمیم گیری، چوب حراج به خون شهدا و جانفشانی ایثارگران نزنند.
وی گفت: همه ابر قدرت های شرق و غرب و اروپا در دوران دفاع مقدس با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات و تجهیزات مدرن و کمک های اطلاعاتی و امنیتی به رژیم بعث عراق به جنگ با ملت ایران برخاستند و این در حالی است که دم مسیحایی امام راحل و حضور رزمندگان اسلام و خون شهدا اجازه نداد حتی یک وجب از خاک این کشور به بیگانگان واگذار شود.
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه امروز باید مراقب جریان نفاق باشیم افزود: در ابتدای انقلاب جریان نفاق تا دفتر نخست وزیر و رئیس قوه قضائیه پیش رفته بود و افرادی همچون رجوی ها با ترور ۱۷ هزار نفر از مسئولان و مردم قصد داشتند ریشه درخت نوپای انقلاب را بخشکانند، اما با حضور به موقع مردم در صحنه و رهنمود های امام خمینی (ره) و به برکت خون مطهر شهدا، خط مقاومت و تفکر انقلاب اسلامی در سراسر منطقه سایه افکنده است.
سردار احمدی به اتفاقات اخیر در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: روزی آمریکایی ها و انگلیسی ها در این کشور بر مردم حکومت می کردند و هرجا را که می خواستند می گرفتند، اما امروز به برکت نظام اسلامی پیشرفته ترین پهپاد آمریکایی ها توسط رزمندگان اسلام ساقط و نفتکش انگلیسی توسط دریادلان سپاه توقیف می شود.
وی گفت: اتفاقات اخیر به ویژه حمله پهپاد رزمندگان یمن به تاسیسات نفتی آرامکو، آبروی سلاح های پیشرفته آمریکایی را برده است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

۷۰۷۹/۶۱۲۱/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.