مدیر داخلی آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: ۱۳۸ جانباز قطع نخاع از خدمات این مرکز استفاده می کنند.

خسرو اختیاری با بیان اینکه روزانه تا ۷۰ نفر به صورت چرخشی به این مرکز مراجعه می کنند افزود: هر سال یک بار آزمایش های لازم به منظور بررسی وضعیت سلامتی جانبازان در این مرکز انجام می شود.

یکی از جانبازان آسایشگاه امام خمینی (ره) در این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: باعث افتخار است که به خاطر وطن، انقلاب و ولایت فقیه جنگیده ایم اما درست نیست که یک جانباز ۷۰ درصد برای داروی خود دچار مشکل شود و بیمه تکمیلی نیز پرداخت ها را کاهش دهد.

موسی پارسا افزود: ۳۶ سال است که بستری هستم و پای چپم را به خاطر زخم بستر قطع کرده اند.

غلام محمد سروری از دیگر جانبازان این آسایشگاه هم گفت: گاهی تبعیض در ارائه خدمات و امکانات رفاهی و پرداخت حقوق بین جانبازان بسیجی و سایر ارگانها مشاهده می شود که خواستار رفع تبعیض هستیم.

یکی دیگر از جانبازان هم گفت: پارسال که در مراسم اربعین حسینی شرکت کردم برای افراد ویلچرنشین جانباز مکان استراحت یا سرویس بهداشتی مخصوص وجود نداشت که مسئولان برای این موضوع باید چاره ای بیندیشند.

جانباز دیگری نیز گفت: برخی داروخانه ها با کمبود دارو برای ما مواجهند و این در حالی است که در بازار آزاد به وفور وجود دارد.

علی اکبر بهمنی افزود: بیمه تکمیلی نیز در پرداخت هزینه ها کوتاهی می کند که این امر نیاز به بررسی و پیگیری مسئولان دارد. 

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۱۳۹ شهید، ۴۸ هزار و ۶۷۱ جانباز و سه هزار و ۳۸۳ آزاده در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.