یحیی گل محمدی جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فولاد خوزستان افزود: تحت تاثیر بازی خوب تیم فولاد قرار گرفتیم و یکی از بدترین بازی‌های خود را انجام دادیم. دروازه بان ما گل ساده ای خورد. امروز روز خیلی بد تیم ما و روز خیلی خوب تیم حریف بود.
وی ادامه داد: باید از این بازی درس بگیریم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و تمرینات بیشتر  و همچنین تغییراتی در ترکیب تیم انجام دهیم.
او اضافه کرد: اگر به همین شکل بازی بکنیم همین نتایج رقم خواهد خورد اما باید به همین بازیکنان تکیه و اعتماد کنیم و در نیم‌فصل هم فرصتی برای تقویت تیم خود داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان هم گفت: تیم شهر خودرو را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.
جواد نکونام با بیان این که در این بازی هر چند دیر هنگام اما به حق خود و کسب پیروزی رسیدیم افزود: در بازیهای قبل هم نباید امتیاز از دست می دادیم.
وی با بیان این که در نیمه نخست این دیدار هم می توانستیم به گل برسیم ادامه داد: امیدواریم این روند را با تیم خوبی که داریم همچنان ادامه دهیم ضمن این که هنوز چهار بازیکن اصلی تیم ما هم به تیم نرسیده اند.
نکو نام با اشاره به قرارداد بازیکنان تیم خود هم گفت: ما به غیر از بازیکنان خارجی خود هیچ بازیکن میلیاردی نداریم.

وی اضافه کرد: به هیچ کس قول قهرمانی و کسب سهمیه نداده ام اما سعی می‌کنیم در هر مسابقه بهترین بازی خود را انجام دهیم تا فولاد به جایگاه اصلی خود برسد. 
امشب دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو و فولاد خوزستان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فولاد پایان یافت. 
۷۵۰۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.