تیم والیبال پیام خراسان که فصل گذشته با مربیگری جبار قوچان نژاد کار خود را در جایگاه سوم از نظر معدل امتیازی به پایان رساند دچار اختلافاتی از جمله طلب بازیکنان و همچنین نوع مجوز فعالیت باشگاه و برخی اختلافات داخلی شد که والیبال دوستان استان را نگران کرد.

مجوز باشگاه پیام برای رشته فوتبال ثبت شده بود که در تاریخ ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۷ به پایان رسید و از طرفی بازیکنان هم ۲۰ میلیارد ریال از باشگاه طلب داشتند.

با این وجود هم اینک بنا به گفته مسئولان این تیم مشکلات و سوء تفاهمات بوجود آمده برطرف شده است و تیم پیام با نام سبز جامگان پیام خراسان در لیگ برتر امسال شرکت می کند. اواخر تیر ماه امسال نیز اکبر خداوردی که پیش از این به مدت چهار سال هدایت تیم شهروند اراک را در لیگ برتر بر عهده داشت به عنوان سرمربی جدید این تیم در فصل پیش رو  به جای جبار قوچان نژاد معرفی  و تمرینات بازیکنان این تیم هم از عصر دیروز ۲۷ شهریور ماه آغاز شد.

رفع مشکلات و سوتفاهم‌ها

مدیر عامل باشگاه سبز جامگان پیام خراسان در خصوص وضعیت فعلی این تیم پیش از شروع لیگ برتر والیبال به خبرنگار گفت: تسویه حساب با بازیکنانی که از باشگاه طلبکار بودند انجام شده و با ۱۴ بازیکن نیز قرار داد بسته ایم و  بیشتر بازیکنان تیم ما بومی خراسان رضوی و پنج بازیکن نیز از خارج استان هستند.

علی شیخ الاسلامی افزود: با همت اداره کل ورزش و جوانان نیز سوتفاهم ها با سرمربی سابق تیم برطرف شده است و اکبر خداوردی به عنوان سرمربی، هدایت تیم را بر عهده دارد و محمد رضایی، رضا تابعی، حمید امیدوار نژاد، آرمین گلکاری و یاشار سیستانی هم به عنوان اعضای کادر فنی او را کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه سومی که تیم ما پارسال در لیگ برتر کسب کرد انتظارات از تیم بالا رفته است و هر چند تمرینات تیم خود را نسبت به دیگر تیم‌ها دیر شروع کرده ایم اما می خواهیم جزء تیم‌هایی باشیم که در مرحله نخست به پلی آف صعود کنیم.

او اضافه کرد: امیدواریم با توجه به نتایجی خوبی که به دست می آوریم بتوانیم در نیم فصل نیز یار کمکی جذب کنیم.

حضور قدرتمندانه در لیگ

سرمربی تیم والیبال سبز جامگان پیام خراسان هم با بیان این که هنوز در آغاز تمرینات خود هستیم و تمرینات سر و شکل اصلی خود را پیدا نکرده است افزود: ۴۰ روز به شروع مسابقات لیگ برتر باقی مانده و قرعه کشی مسابقات لیگ نیز هنوز انجام نشده است و با توجه به اینکه تمرینات ما دیرتر از سایر تیم ها شروع شده است دست کم باید ۲۰ روز تمرین پرفشار انجام دهیم.

اکبر خداوردی گفت: با توجه به اینکه امسال بازی های تیم ملی در جام جهانی و همچنین بازی های زیر گروه المپیک هم برگزار می شود هنوز نوع برگزاری مسابقات لیگ امسال و تعداد تیم‌ها هم مشخص نشده است ولی یک لیگ فشرده را پیش بینی می کنیم.

وی اضافه کرد: مسائل مالی برای همه تیم‌ها مهم است و هم اینک برخی تیم‌ها دست کم ۱۵۰ میلیارد ریال برای خود هزینه کرده اند و چندین بازیکن میلیاردی به خدمت گرفته اند اما تیم ما با کمتر از ۵۰ میلیارد ریال بسته شده است و یارگیری تیم را نیز دیر شروع کرده ایم.

او ادامه داد: نباید در لیگ برتر شعاری عمل کنیم و وعده های توخالی بدهیم بلکه باید واقعیت نگر باشیم چون خیلی از تیم‌ها از چند ماه پیش تمرینات خود را شروع کرده و بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کرده اند با این وجود ما می خواهیم با تکیه بر بازیکنان بومی و بازیکنانی که جذب کرده ایم در لیگ برتر امسال حضوری قدرتمند و خوب در لیگ داشته باشیم.

امیدوار به کسب موفقیت

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم گفت: کارهای اداری و مسائل مربوط به مجوز باشگاه پیام انجام شده است و این تیم با نام سبزجامگان پیام خراسان در رشته والیبال فعالیت می کند.

امیر زارعی افزود: با همکاری این اداره کل، مسئولان باشگاه سبزجامگان و شهرداری مشهد مشکلات این تیم برطرف شده است و شهرداری هم این تیم را در طول مسابقات حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: بدهی هایی هم که این باشگاه نسبت به بازیکنان داشت و طبق نظر فدراسیون باید پرداخت می شد به صورت توافقی حل شده است و هر کمکی که برای پیشبرد والیبال خراسان رضوی و داشتن نماینده در لیگ برتر لازم بوده است انجام داده ایم از این رو امیدواریم امسال هم موفقیت های پارسال در والیبال این استان تکرار شود.

۷۵۰۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.