سردار سید محمد باقرزاده روز پنجشنبه در دومین یادواره سرداران هزار و ۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه و ۶۸ شهید خراسان رضوی در جمع خانواده های شهدا در سالن اجتماعات آستان قدس رضوی در مشهد افزود: ما همه مدیون خانواده های شهدا هستیم.

وی ادامه داد: مرحله اول انقلاب، اعلام و اظهار حق بود که در سال ۴۲ توسط بیان رسای امام خمینی(ره) اجرایی و در طول انقلاب فریاد زده شد و در  زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس این بیان تصویب شد و اکنون زمان حمایت از این اندیشه است.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: اکنون ما وارد گام دوم انقلاب شده ایم که زمان حمایت از اندیشه انقلاب اسلامی است و این حمایت مستلزم سازگارری متناسب با زمان کنونی جامعه و جهان است و دیگر نمی شود با اتکای به امکانات گذشته بار انقلاب را به دوش کشید.

باقرزاده افزود: شرایط، عوض شده است و دشمن با تمام توان خود روی مخاطبان ما در جامعه بمباران فکری می کند تا راه بلدان را منحرف و میدان داران را از مسیر بیرون کند اما در مقابل این اقدامات جبهه وسیعی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: باید متوجه باشیم که عده ای می خواهند به فتنه گران تنفس مصنوعی بدهند و باید هوشیار بود که گرچه تلاش استکبار تا کنون به سنگ خورده است اما آنها دست از کوشش بر نمی دارند و ما باید به درجه ای از اقتدار برسیم که دشمن دیگر خیال تجاوز به ما را از سر خود بیرون کند و میل به جنگجویی از سر دشمن بیرون برود و این نهایت اقتدار و بازدارندگی است.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما باید به جایی برسیم که آمریکا از مقابله با ایران در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی مایوس شود و در این راستا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید از همه ظرفیتها به ویژه جوانان استفاده کنیم و در این مسیر الگوی ما راهکار شهداست.

باقرزاده افزود: شهدا دو دعوت دشتند نخست دعوت به هوشیاری و بصیرت و سپس دعوت به پایداری و استقامت یعنی وقتی جریانی حق است باید پای آن ایستاد و نباید تردید کرد و پیام یادواره شهدا هم  پایداری و استقامت در برابر توطئه های دشمنان نظام است.

۶۰۷۰/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.