به گزارش ایرنا حامد قربانی عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش گناباد افزود: در مصوبه جلسه گذشته این شورا تاکید شده بود که مدیران مدارس لباس های فرم دانش آموزان را از تولیدی های این شهرستان تهیه کنند ولی برخی مدیران به این مصوبه عمل نکردند و آن را از تولیدکنندگان مناطق دیگر تهیه کردند.

وی با تاکید بر برخورد با مدیران متخلف که به مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش بی توجه بودند خواستار عنایت بیشتر به ظرفیت و توان اقتصادی و فرهنگی شهرستان در اجرای طرح ها و مصوبات جلسات مختلف شد.

وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر، مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش این شهرستان باید با شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و بهره گیری از ظرفیت خیران برای تامین نیازمندی های آنان در آستانه سال تحصیلی جدید بکوشند.

قربانی با قدردانی از اقدام اخیر سرای گناباد برای تامین ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال مایحتاج مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت از طریق جلب مشارکت خیران خواستار استمرار این فعالیت ها شد.

یک هزار و ۸۰۰ فرهنگی در ۱۰۳۱ کلاس درس در قالب ۲۷۴ مدرسه، تدریس به ۱۷ هزار دانش آموز را در مناطق شهری و روستایی گناباد بر عهده دارند.
شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.