مهدی نصیبی  روز سه شنبه در حاشیه مجمع سالانه هیات بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی طی گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: اخیرا هادی چوپان در مسابقات مستر المپیای جهان به مقام سوم دست یافت ولی به خاطر اینکه فدراسیون و ورزش ما آماتور است نمی توانیم از ورزشکارانی که به سطح حرفه ای وارد می شوند حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: با وجود همه محدودیت ها، برای این ورزشکار با کمیته ملی المپیک و وزیر صحبت کردیم و همه جانبه هر کاری از دست ما برآمد انجام دادیم. این ورزشکار، قهرمان مردمی است و هر خدمتی که بتوانیم برای رشد و تعالی او انجام می دهیم.

"هادی چوپان" بدن ساز ایرانی مشهور به "گرگ ایران" ۲۴ شهریور ماه مقام سوم رقابت‌ های مِستر المپیا ۲۰۱۹ در لاس وگاس آمریکا را کسب و جایزه ۱۰۰ هزار دلاری این رقابتها را از آن خود کرد.

وی بعد از کسب این عنوان گفته بود برای اعزام به این مسابقات هشت میلیارد ریال هزینه کرده و کمترین حمایتی از سوی مسئولان فدراسیون از او انجام نشده است.

مستر المپیا (Mr.Olympia) رقابت بین‌المللی و حرفه‌ای پرورش‌ اندام مردان است که هر سال توسط فدراسیون جهانی پرورش اندام برگزار می شود و به نفرات برگزیده جوایز نقدی قابل توجهی اهدا می‌ گردد.

"بیت‌ الله عباس‌ پور" بدن ساز فقید ایرانی نیز در سال ۲۰۱۴ رتبه پنجم مسابقات یاد شده را از آن خود کرده بود.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.